7 Aralık 2009 Pazartesi

Yaşanmış Sevgi Hikayeleri

"ağladım.. hayatıma giren, sonra giden tüm kadınların ardından… ama bir tek seni uğurladım, sesim duyulmasa da arkandan.. hayal ettim.. özledim.. durup dururken telefon açıp küfrettim.. kükredim.. aynı gece oturup senin için rakı içtim.. ama ne fark ettim biliyor musun ne kadar üzülsemde istemiyorum artık.. bütün bu üzüntülerimi karşılıyor yalnızlık..deli gibi özlesem, deli gibi kıskansam, sevsem merak etsem, istesem de olmayacak artık.. belki bu acı halini seviyorum, öylesine bir sinema izlerken boğazımda düğümlenmen hoşuma gidiyor, ya da seni sensiz sevmek daha huzurlu geliyor bana.. kafamdaki senle yaşıyorum, ve beni karşımdaki senden daha az yoruyor.."

Bu ve bunun gibi daha bir çok aşk hikayeleri, aşk hikayesi, gerçek hikayeler, yaşanmış hikayeler ve en güzel hikayeler, www.knys.org'da!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder